Sąlygos ir taisyklės
I. Pirkimo taisyklės
1. Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje www.milvi.lt (toliau Parduotuvėje), pasirenka jam patinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.
2. Suformavus prekių krepšelį, Pirkėjas turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo elektroninį paštą, kuriuo bus atsiųstas pranešimas apie užsakymą, savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės (pagal nurodytą adresą prekės bus pristatytos į arčiausiai esantį siuntų pristatymo terminalą), telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Pardavėjas patvirtina, kad Pirkėjo pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
3. Toliau Pirkėjas pasirenka atsiskaitymo būdą. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis Stripe (apmokėjimas banko kortele, Apple Pay) bei MakeCommerce.lt mokėjimų platforma. Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Šitame puslapyje jums reikės pasirinkti savo banką ir vykdyti mokėjimą pagal ten pateikiamas tolimesnes instrukcijas.
4. Paskutiniame žingsnyje sugeneruojami visi Pirkėjo pateikti duomenys, prieš kuriuos patvirtindamas, Pirkėjas privalo įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi ir atitinka jo pageidavimus. Pirkėjas turi galimybę pataisyti klaidas, jei jų yra, prieš išsiunčiant užsakymą. Tuo atveju, jeigu prieš prekių pasirinkimą Pirkėjas nėra susipažinęs su Parduotuvės Taisyklėmis, jis tai privalo atlikti prieš patvirtindamas savo užsakymą bei jame pateiktus duomenis, kitaip, bus laikoma, kad Pirkėjas yra susipažinęs su Taisyklėmis.
5. Pirkėjui patvirtinus užsakymą, Parduotuvė gauna visą informaciją apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Parduotuvė. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Pirkėjo ir Parduotuvės yra sudaryta sutartis. Tačiau tokia sutartis laikoma vykdytina tik nuo to momento, kai Parduotuvė gauna patvirtinimą iš Pirkėjo pasirinkto atsiskaitymo būdo apie atsiskaitymą už prekes.
6. Pirkėjui pateikus užsakymą, Parduotuvės sistema automatiškai atsiunčia Pirkėjui elektroninį laišką, kuriame nurodomos užsakytos prekės bei Pirkėjo pateikti duomenys.
7. Parduotuvė gavusi pranešimą, jog Pirkėjas atliko mokėjimo pavedimą už padarytą užsakymą, įsipareigoja įvykdyti užsakymą.
8. Visais atvejais laikoma, jog Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir besąlygiškai sutinka su visomis Parduotuvės Taisyklėmis, kaip ir su visomis kitomis prie užsakymo nurodytomis sąlygomis.
II. Prekių pristatymas
Visos prekės siunčiamos tik gavus Pirkėjo apmokėjimą. Saugiai supakuojamos ir pristatomos per 1-3 darbo dienas, priklausomai nuo įsigyjamų prekių. Esant šventiniam laikotarpiui, prekių pristatymas gali užtrukti. Neturint prekės sandėlyje, ji siunčiama tiesiogiai iš tiekėjo. Tuo atveju, jeigu yra nesklandumų su pristatymu, Parduotuvė įsipareigoja susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą.
1. Pirkėjas užsakydamas prekes įsipareigoja nurodyti teisingą prekių pristatymo vietą. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes į artimiausią paštomatą, esantį šalia Pirkėjo nurodytos prekių pristymo vietos.
2. Prekės, užsakytos Parduotuvėje, pristatomos šiais būdais:
1) LP Express paštomatai
3. Tais atvejais, kai priėmus prekes Pardavėjas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.
III. Prekių grąžinimas
Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo", 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ bei Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 str. ar 6.363 str. nurodytais reikalavimais.
- Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su elektronine parduotuve https://milvi.lt. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekes.
- Norint grąžinti prekę, Pirkėjas apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties turi informuoti Pardavėją elektroniniu laišku adresu sveiki@milvi.lt, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį.
Prekės gali būti grąžinamos ne vėliau kaip per 30 dienų nuo jos pristatymo dienos.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).
- Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
- Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
- Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti Pardavėjui per LP Express arba Omniva siuntų savitarnos terminalą. Siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui elektroniniu laišku adresu sveiki@milvi.lt ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.
- Prekės grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui, todėl už grąžinamų prekių siuntimą atgal Pardavėjui klientas apmoka grąžinimo išlaidas.
- Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke ir padengti Pirkėjui patirtas faktines siuntimo išlaidas. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
- Jei grąžinamos prekės atitinka grąžinimo taisyklių reikalavimus, pinigai bus pervesti į Pirkėjo banko sąskaitą per 5-10 darbo dienų nuo grąžinamos prekės gavimo. Pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos. Jei Pirkėjo grąžintos prekės neatitinka grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus.
NETINKAMA PREKĖS KOKYBĖ
Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.“
- Kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, elektroninė parduotuvė www.milvi.lt. įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus bei padengti grąžinimo išlaidas.
- Norėdamas grąžinti netinkamos kokybės prekę, Pirkėjas turi 14 dienų bėgyje nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos susisiekti su Pardavėju elektroniniu laišku adresu sveiki@milvi.lt, paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo dokumentų kopiją. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
- Grąžinama nekokybiška prekė turi būti su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).
- Parduotuvė įsipareigoja kuo skubiau, bet ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Pirkėjo prašymo gavimo dienos išnagrinėti nusiskundimą bei sutarti prekės pakeitimo ar pinigų grąžinimo terminus.
- Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.