PREKIŲ PRISTATYMAS

Užsakydami prekes, Jūs turite nurodyti prekių pristatymo adresą ir kontaktinį telefono numerį. Pristatymas galimas šiais būdais: atsiskaitymo lange suvedus prekių pristatymo adresą galėsite pasirinkti Jums patogiausią Omniva, LP Express arba Venipak paštomatą.

  • Pristatymo kaina Lietuvoje - nemokamai.
  • Pristatymo kaina užsienyje - 6 Eur.

Užsakymus išsiunčiame per 1-2 darbo dienas. Nuo išsiuntimo dienos užsakymai įprastai pristatomi:

  • Lietuvoje per 1-3 darbo dienas.
  • Užsienyje per 5-9 darbo dienas.

Atkreipkite dėmesį, kad nurodyti prekių pristatymo ar atsiėmimo laikai yra preliminarūs. Nors mes visada stengiamės įvykdyti užsakymą kiek įmanoma greičiau, kartais jo paruošimas gali užtrukti ilgiau dėl didelio užsakymų kiekio ar pristatymo paslaugų teikėjų užimtumo. Pardavėjas visada informuoja apie pristatymo statusą, sekite šią informaciją. Kai siunta išsiųsta, ją galite sekti pagal siuntos numerį pristatymo paslaugų teikėjo sistemoje.

Tais atvejais, kai priėmę prekes pastebite, jog siuntoje nėra užsakytos prekės, informuokite apie tai pardavėją nedelsdami.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Sutarties atsisakymas per 30 dienų (taikoma tik vartotojams)

www.milvi.lt e-parduotuvėje pirktas prekes turite teisę grąžinti per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai gavote prekę. Tai galite atlikti nenurodydami priežasties (t. y. pasinaudodami savo teise atsisakyti nuotolinės sutarties, kurią Jums suteikia Lietuvos ir Europos Sąjungos teisės aktai).

Jeigu atsisakote sutarties, Jūsų grąžinama prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Mes laikysime, kad šį reikalavimą įvykdėte, jeigu išbandydami prekę, būsite atlikę tik tokius veiksmus, kurie būtini prekės įvertinimui ir kuriuos įprastai atliktumėte, jeigu prekę apžiūrėtumėte fizinėje parduotuvėje (pvz., prekės pasimatavimas, apžiūrėjimas).

Norėdami pasinaudoti šia teise, Jūs turite ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos informuoti pardavėją el. paštu: sveiki@milvi.lt 

Nusprendę atsisakyti sutarties, turite nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, išsiųsti Prekes atgal Pardavėjui adresu Ramunių g. 42, 37457 Panevėžys. Terminas bus nepažeistas, jeigu Jūs prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 30 (trisdešimt) dienų terminui. Prekių grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.

Jeigu atsisakote sutarties, Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, tačiau ne anksčiau nei Pardavėjas gaus grąžintą prekę (nebent Pardavėjas savo nuožiūra nuspręs nelaukti grąžinamos prekės) grąžinti į Jūsų nurodytą banko sąskaitą visus už prekę bei jos pristatymą Jums Jūsų sumokėtus pinigus.

Netinkamos kokybės Prekės

Prekėms yra taikoma Lietuvos Respublikos įstatymuose numatyta garantija pagal įstatymą, tai yra, Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią prekių kokybės reikalavimų neatitiktį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pristatymo.

Jeigu E-parduotuvėje pirkta prekė yra netinkamos kokybės, Jūs turite teisę įstatymų numatyta tvarka ir terminais prašyti, kad Pardavėjas nemokamai pašalintų prekės trūkumus arba pakeistų netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, o įstatymų numatytais atvejais prašyti atitinkamai sumažinti kainą, arba grąžinti prekę.

Jeigu manote, kad E-parduotuvėje pirkta prekė yra netinkamos kokybės ir nustatėte jos trūkumus, Jūs turite ne vėliau kaip per du mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos pranešti apie tai ir apie savo pageidaujamą sprendimo būdą Pardavėjui el. paštu. Pranešdami apie netinkamos kokybės prekę, pateikite išsamų aprašymą, kur ir kada atsirado defektas, pridėkite prekės ir defekto nuotraukų ir kitą susijusią informaciją, padėsiančią nustatyti defektą. Visą informaciją, susijusią su grąžinimais klientas pateikia pardavėjui el. paštu: sveiki@milvi.lt

Pirkėjo teisės, susijusios su netinkamos kokybės prekėmis, įgyvendinamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364(1)- 6.364(3) straipsniuose numatyta tvarka.